Гарантія
Гарантійний ремонт – це усунення недоліків та несправностей Виробу, спричинені дефектами виробництва або матеріалів, що включає заміну несправних частин та пов'язану з цим роботу під час дії гарантійного строку.
Умови гарантійного обслуговування:
- Строк гарантії виробу – 18 місяців з дня передачі вироба клієнту.
- Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну які виникли з вини Виробника, будуть усунуті сервісною службою Виробника.
- Претензії по зовнішньому вигляду виробу, недокомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки під час отримання виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок Покупця.
При отриманні замовлення необхідно обов'язково:
- перевірити відповідність інформації, зазначеної у специфікації договору, асортименту та кількості реального товару;
- перевірити комплектацію упаковок щодо наявності фурнітури;
- перевірити зібрані меблі, а також вміст пачок із пошкодженою упаковкою на предмет відсутності видимих дефектів
- розписатися на всіх примірниках документа про факт отримання товару та відсутність у нього видимих дефектів, а також отримати підпис у представників нашої компанії, які передають Вам товар;
- зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією
- Ви маєте право відмовитися від отримання товару, якщо він не відповідає інформації, вказаній Вами у замовленні, або у разі виявлення браку, або вимагати його заміни.
Порядок дій для виявлення несправності:
- Сфотографуйте дефект із різних кутів огляду та зробіть одну фотографію всього виробу.
- Опишіть суть несправності письмово і надішліть нам на електронну пошту або на Viber.
- Ми оцінюємо характер несправності та Виробник класифікує випадок як гарантійний чи негарантійний.
- Гарантійний ремонт проводиться вдома або у виробника, залежно від характеру дефекту.
Умови експлуатації меблів:
- Температура: від +15 ° C до +28 ° C, відносна вологість: 30-80%.
- Не допускається прямий контакт із водою.
- Треба оберігати дерев'яні та лаковані поверхні меблів, а також оббивну тканину від потрапляння на них рідин, особливо розчинників типу спирту, ацетону, бензину тощо.
- При експлуатації м'яких меблів необхідно пам'ятати, що вироби повинні використовуватися за їх функціональним призначенням з дотриманням усіх допустимих навантажень на елементи меблів.
- Навантаження на вироби меблів повинне розподілятися рівномірно і не перевищувати допустиму норму.
- Необхідно дотримуватись правил безпеки при розкладанні та складання механізмів трансформації диванів, уникати різких ривків і перекосів.
- Для моделей м'яких меблів, елементом яких є матрац, що знаходиться тривалий час у складеному стані (у положенні «диван»), необхідно не рідше одного разу на місяць, щоб уникнути усадки матраца, розкладати механізм трансформації (у положення «ліжко») не менше ніж на 8 годин.
- Не рекомендується наступати ногами на вироби, вставати на виріб на весь зріст, сидіти на спинці та підлокітниках, розгойдуватися на меблях.
- Щоб уникнути нещасних випадків і пошкоджень куплених вами меблів, не дозволяйте дітям стрибати на диванах та кріслах.
- Пересувати меблі слід у ненавантаженому стані, піднімаючи від підлоги як мінімум удвох. Не можна пересувати меблі волоком задля уникнення появи різного роду механічних пошкоджень.
- При переміщенні меблів з місця на місце неприпустимо братися за підлокітники, потрібно тримати лише нижню частину каркаса.
- При експлуатації меблів періодично перевіряйте кріплення гвинтових і болтових з'єднань, при необхідності підтягуйте їх. Кріпильні вузли роз'ємних з'єднань мають бути щільно затягнуті.
- Меблі не можна ставити біля опалювальних приладів та впритул до сирих стін.
- Не рекомендується ставити на оббиті тканиною поверхні гарячі предмети та предмети, що мають гострі опори.
- Для видалення пилу оббивку необхідно регулярно обробляти пилососом, використовуючи спеціальні меблеві насадки.
- Уникайте потрапляння прямих сонячних променів на оббивну тканину меблів, тим самим можна запобігти передчасному вигоранню кольору тканини.
Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:
- на дефекти, що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації виробу;
- транспортних пошкоджень внаслідок самостійної доставки товару Покупцем;
- пошкоджень при збиранні внаслідок самостійного проведення Покупцем зазначених робіт;
- пошкоджень внаслідок порушення правил експлуатації товару чи його нецільового використання;
- розриву тканини та поломки від навантажень, не передбачених стандартом;
- наявності на виробах механічних ушкоджень;
- перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;
- заподіяння шкоди виробу внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача;
- заподіяння шкоди виробу, викликаного потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо;
- наявності слідів стороннього втручання у виріб чи ремонт виробу самостійно, або організаціями, підприємствами чи приватними особами, які не уповноважені на це компанією;
- нанесення шкоди виробу внаслідок внесення змін до його конструкції;
- використання виробу у виробничих цілях.
Дефектами меблів не є:
- Незначні відмінності у відтінках та фактурі оббивних тканин та шкіри.
- Незначні відмінності у відтінках кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
- Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладжування рукою.
- Відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на один Виріб (згідно з ДСТУ 19917-93).
- Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертість меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.